JUL

Julen är över, och även om det varit en väldigt bra sådan så måste jag ändå säga att det är lite skönt att den är passé. 
Under julaftonsmorgonen var både Simons och min familj samlade hos oss, vi åt en god julfrukost tillsammans, så himla mysigt var det, och det var en bra start på dagen som stundvis sedan blev ganska stressig, tyvärr. Det är inte lätt alla gånger när man vill vara med alla, och alla är utspridda. Men något jag värdesätter väldigt högt är ändå att få umgås med hela min familj och mina nära, och därför var denna jul, som alla andra jular tidigare år, väldigt fin. Det slår mig då och då hur lyckligt lottad jag är, och hur bortskämd jag är som har så galet fina människor omkring mig. Det är något jag är, och alltid kommer att vara evigt tacksam för. ❤️
 
Hoppas ni alla hade en god jul, och har en god fortsättning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0