♥ hello Sweden

Vi är hemma i Sverige igen, hemma i Östersund och hemma i lägenheten. Jag vill inte vara här, jag vill inte vara tillbaka i Sverige igen, jag vill inte tillbaka till vardagen och alla rutiner igen. Inte än i alla fall. Vi kanske har haft det lite föööör bra under vår månad i USA, haha... ärligt, vi har haft världens underbaraste resa. Fick jag möjligheten hade jag gjort om den tusen gånger om. Men hur som, någon gång måste man ju komma tillbaka till verkligheten, och Östersund har faktiskt levererat sol och värme sedan vi kom hem, det gillar vi. Annars har de senaste dagarna tillbringats med familj, vänner och lite stråk. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen. Har förresten massvis med bilder och historier från resan som kommer dyka upp här lite då och då.

♥ världens vackraste

I

♥ L.A.

Los Angeles dag 1. Tog en taxi till L.A. Downtown, gick runt och försökte i alla fall lära känna en liten del av den stora staden. Åt lunch på ett ställe där man fick designa sin egna hamburgare, god som fasen blev min burgare. Sedan tog Simon och jag en taxi (vi åker bara taxi här) till The Dodgers Stadium, där vi tittade på en baseballmatch. Riktigt mäktigt var det att sitta allra högst upp på läktaren, och en bra match var det, som slutade med att L.A. Dodgers vann. Vilken stämning det var!
I förmiddags (dag 2 här i L.A.) promenerade Simon och jag ner mot stranden (som vi inte bor särskilt långt ifrån). Det var en jättefin strand med klarblått vatten, och längs strandenvägen är många ute och motionerar, med eller utan hundar. Vi köpte med oss lemonad från två söta tjejer som stod och sålde det längs stranden och sedan så solade vi och så badade vi litegrann, det var väldigt stora vågor på havet idag vilket tydligen gör att vilda delfiner kommer in nära stranden för att leka i vågorna, det var så himla mysigt att se, vilda delfiner så nära. Jag kan även tillägga att jag ännu en gång har blivit lurad av vinden (fläktar det från havet känner man inte lika väl hur stark solen faktiskt är), och jag har bränt mig som fan. Alltså nu menar jag ordentligt också. När ska jag lära mig att solkräm är bra att ha? Haha. Nu ska vi snart sova, imorgon ska vi hämta bilen som vi hyrt och får ha i en vecka framöver, så imorgon ska vi åka till Hollywood och Beverly Hills. Därefter åker vi mot San Francisco.

♥ california here we Come

Tackar Florida för allt vi fått se och uppleva. Nu beger vi oss till västkusten, Los Angeles, California. Hörde att det är 42 grader varmt där, kommer förmodligen svettas ihjäl men vi är pepp ändå, woopwoop! ❤

♥miami bitch

God morgon från Miami! Jag ligger just nu vid hotellpoolen och solar, det är ännu morgon här och det är redan gaaalet varmt ute. Men jag klagar inte, vi har det så bra här. Ikväll åker vi vidare till Orlando, där det blir fullspäckade dagar; Sea World, Universal Studios och det bästa, vi ska simma med delfiner!!! ❤ ❤ ❤

♥ thanks to Ny

Nu lämnar vi New York, efter några helt fantastiska dagar. Nu: Miami.❤

♥right now

Födelsedagsmiddag med kärleken på The world's number one Hard Rock Café, Times Square. Det är inte varje dag man fyller 21 i New York, så detta ska såklart firas! Alltså puss puss puss på livet.

♥uppdatering från ny

På flyget, innan vi landade i New York i måndags eftermiddag.
En liten pussbildselfie på Times Square. ❤
En typisk gata, de gula taxibilarna ser man överallt. 1,5 dygn har vi nu varit i New York, och jäklar vilken stad. Och jäklar vilken värme det är här! Vi ser oss runt i staden, bland alla människor och alla höga hus och skyskrapor. Vi springer ut i vägen och ropar på taxi (nej, det är inte bara på film man gör så!) och vi har bland annat sett frihetsgudinnan och Empire State Building, och besökt Ground Zero. Imorgon blir det shopping, men innan dess är det sovdags, hoppas det är bra med er allihopa! Kram ❤