11/12

Imorse när jag vaknade och såg mig själv i spegeln kunde jag inte låta bli att bli lite ledsen faktiskt. Mitt öga. Ögoninflammation. Pallar inte. Inte nu. Jag både ser hemsk ut, samtidigt som jag ser hemskt dåligt då jag inte kan använda mina linser...
 
Även om dagen kanske inte började särskilt bra så fick jag  ändå världens bästa fredag. Vet ni varför? Jag har jobbat, och jag har fått träffa kollegor som jag saknat i veckor.
Jag har också fått träffa en av mina absolut bästa vänner, vi har fikat och varit på en supermysig julkonsert i stora kyrkan. 
 
Innan jag åkte hem köpte jag med mig en stor påse godis, för det är jag värd. Ikväll ska jag ta hand om mig själv och jag har en helg framför mig där ingenting speciellt är inplanerat, känns underbart. 
 
Ta hand om er ❤️

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bästa du,så mysigt de var igår. ☺💖

Svar: Verkligen, tack ❤️
None None

2015-12-12 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0