this is what it feels like

Efter en del om och men, efter att ha lyssnat på både mitt hjärta och min vilja, och efter att ha fått hjälp med att boka en flygbiljett hem (min dator gick sönder på resan...) tog jag mitt pick och pack och reste, ensam, från ena sidan av jorden till andra sidan. Från Australien till Sverige. 55 timmar på resande fot, med en övernattning i en svit i Peking (sätter aldrig min fot där igen, lär av mina misstag och lita aldrig på främmande människor, även om du är desperat, det är mitt i natten och du är trött).
Efter nästan 3 veckor av härlig semester, ifrån Sverige och tryggheten kändes det helt rätt, så jag bara åkte hem, lite crazy ändå. Men det känns så bra, det är ändå här jag mår som allra bäst.
 
Så, nu är jag alltså hemma. Jag har haft en bra och skön semester borta i Australien, vi har gjort så himla mycket och sett så himla fina platser. Australien är ett så fint land som jag tycker att alla någon gång i livet borde besöka.
Jag har massor av bilder att visa, men ni får nöja er med dessa tills det att jag fått tag i-/köpt en ny dator.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0