To seize everything you ever wanted in one moment

Så var det slut på jullovet för denna gång, och imorgon återgår vi till den vanliga vardagen med dess alla rutiner igen. Frågar ni mig tycker jag att det både ska bli lite skönt och lite oskönt. Det som blir skönt är att jag äntligen kommer att få träffa massa vänner jag inte sett röken av de två senaste veckorna, medan de osköna kommer att bli själva plugget och en hel del tidiga mornar. Dock närmar sig ju studenten med stormsteg, så stå ut en termin ska nog inte vara helt omöjligt.

Kom för övrigt hem från Duved sent igårkväll. Pontus och jag valde att skippa skidåkningen för denna gång (för kallt, för blåsigt... och kanske lite lathet på det, hehe) och istället fick det bli några mysdagar med bland annat en fika i Åre och massa filmtittande. Lika bra det.


Vill göra en förändring och bli brunhårig (en varm, inte för mörk ton) men samtidigt vill jag vara blond. Älskar mitt blonda hår... åh. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0